Because, because our paths, they cross.

 
Tidigare har jag haft en ständig längtan till England. Den här ändrats. Mitt hjärta trånar efter Edinburgh och dess mäktiga arkitektur, mysiga fik och rivande vindar. Det känns helknäppt att jag strosade runt i sexton graders värme och drack Yorkshire tea till frukosten och kvällsmyset i den lägenheten för bara några veckor sedan. Åh, det är väl ändå en stor del av charmen med att resa, att känna hur hjärtat slår några extra hårda slag när en ser tillbaka på platser och människor med kärlek.
Maja:

svar: haha ja det gjorde han bra killen min. Ska hälsa det till honom :)

Annsoh:

Jätte fin blogg du har! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Nastasja Thor

Jennifer:

åh <3 <3 <3 Edinburgh saknar dig!!!

Svar: Kommer och hälsar på snart igen hoppas jag! xxxxxxx
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: