We've passed through half of November and it feels good.



♣ En grym grej med att prata hos en kurator är att hen bara lyssnar och finns där om det är det en behöver just då. Ingen struktur behövs om det enda jag vill är att ordbajsa, som igår.
♣ Har infört lite hotellkänsla när jag ska duscha: byter om till morgonrock och tofflor i sovrummet, tar med handduk, ansiktstvätt och body lotion. När jag duschat färdigt väntar liksom rocken och tofflorna då med. Underbart!
♣ Det är typiskt väder för gröt nu, himla bra. Gärna med kanel -och sockertäckta äpplen, stekta/karameliserade i smör.
♣ Igårkväll gjorde jag min bästa guacamole och salsa som tillbehör när några härliga brudar var här och käkade nachos.
♣ Idag regnar det inte, håret ligger perfekt, jag har på mig en tröja som påminner om julen och ska snart åka till Göteborg med Daniel och våra vänner Julia och Micke; jag och Daniel ska prova sängar, woop woop!
♣ Det är liksom bara början på lördagen, två HELA lediga dagar väntar fortfarande.
 
Puss och kram till alla er fantastiska personer!
Klara:

Så mycket bra! Kuratorprat är fina grejer, det blir så mycket lättare att reda ut trassliga tankar.

Svar: Puss fining!!
Nastasja Thor

Jennifer:

<3!!!

Svar: <3!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: