⫶ ⫶ ⫶ ⫶ ⫶

 
Ärligt talat, har precis ätit kvällsmat och innan det kändes det som att jag hade ett förstoringsglas på alla mina problem och orosmoment. Helt stört vad ett lågt blodsocker kan göra med mig. Jobbar på för fullt i veckan, på en nygammal arbetsplats. Det är så himla märkligt att trilla innanför dörren vid kvart i sex när det skymmer och göra kvällsmat direkt. Imorgon har jag pratat till mig att få köra ett sex-till-tre pass istället. FYI liksom. På kvällen ska jag träffa en massa goa tjejer jag saknar och inte har träffat mycket många många veckor. Pusskramhej!
Susanna Maria J:

Vilket stort och vackert löv <3

Jennifer:

Åh, känner igen mig så mycket!! Lågt blodsocker är verkligen döden för mitt humör också.

Svar: Ja, alltså, känns som världen ska gå under ungefär. Helknäppt!
Nastasja Thor

zeb:

vilken vacker bild :)

Svar: Tack! :)
Nastasja Thor

frida:

ja hjälp alltså. känner lite att jag borde tagit sam för det skulle vara så enkelt. men aschhh jag vill jobba med något naturigt ändå tror jag.
tack för peppen fino!!
det är så jobbigt med mörkret.. tänk att vi överlever varje vinter. KRAM

Svar: så bra att du ändå går på det du vill göra. blir riktigt peppad när du skriver så! riktigt bra inställning.KRAM!
Nastasja Thor

Vicky:

du vet de där tröjorna "i'm sorry for what i said when i was hungry" .... passar SÅ in på mig. hunger = sämst. känslan efter att ha ätit och/eller tränat är ju fasen magisk, man är som en ny person ju.

Svar: HAHAH! Ja! En sån vill jag ha. Det är verkligen som en fått en nu chans i livet efteråt!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: