Som när morgonsolen slukar dimman

Min tisdagmorgon började här. Starkt engelskt te ♥
Dagen erbjöd sol och trädens färgade löv lyste i kronorna.
Jag hade prova-kläder-maraton.
Och jag skrev ett brev till mina gudföräldrar i England.
Såhär blev jag med kläder på. Tycker extra mycket om den hundtandsmönstrade skjortan som jag fyndat secondhand.
Vid tolvtiden åkte jag hit för att möta upp en föredetta gymnasiekompis och min studentbaldejt.
Oskar!
Vi åt och pratade om gamla lärare, fjäsk, fusk och hur det går för alla från klassen.
Försökte peppa honom till att spara ihop en massa pengar och åka till Australien. 
Vi sa hejhej och bestämde att när alla de andra vänder hem får vi ta en riktigt pizzalunch allihop, precis som förr.
Lite tid över för sånt här.
Sen fanns det lite tid till för att fixa fötterna. Jag skjuter alltid upp det, men satan vad härligt det är med lena hälar. Mina stackars fossingar gillar inte mina bautaplatta skor jag jämt har på mig.
Jag experimenterade lite med en halsduk också. Min tisdag fortsatte sedan med kaffe/banan/choklad hos Julia och Micke innan jag svängde förbi Sofie och till sist myste i soffan framför Champions League med Daniel. 
Igår morse vaknade jag i ett stort tomt hus i Sparsör.
Fixade som bekant kaffe med skummad mjölk, mmmm.
Hej Nastasjan i hatten!
Hängde lite med Fräs såklart. 
Och åt lite sen frukost [äggmos m. avocado] innan jag mötte upp Daniel för att kika på lägenheten. Seriöst, vill ha den so bad. Håll tummarna!!! (Får nog veta idag om vi får den eller ej).
Mötte sedan upp underbara Edina för lunch.
Mitt i kaffen fick jag samtal om att mitt jobbkontrakt förlängts med tre månader så nu kan jag andas ute litegranna...
Ganska snart var det dags att promenera upp för Södra Kyrkogatan till bilen och åka och jobba.
Susanna Maria J:

Underbart! Gillar din provaklädermorgon! ;) Hihi. Kul när man provar, men mindre kul att städa upp ;) kram!

Svar: Haha det håller jag med om!
Nastasja Thor

syster-yster:

Hur gick det med lägenheten?! :D

Svar: Inte hört något än!! Gaaaah
Nastasja Thor

Emelie - Lever drömmen i Paris!:

Ramlade just in här och slås av den välkomnande och personliga prägeln du har på bloggen. Plus fina bilder, givetvis. Här kommer jag kika in fler gånger, sicken bra blogg!

Svar: Men gud vad fina ord. Tack så jättemycket! Blir så glad!!
Nastasja Thor

Jennifer:

Alltså, åh, så mysigt <3

Jennifer:

(p.s. andra bilden på dig, den med hatten, OMG, snygg!!!! d.s.)

Svar: Men fin du är!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: