Några saker jag haft för mig

Naglarna har målats i en höstorange färg.
Sommarkläderna har packats ner i vakuumpåsar som luften sugits ut ur. 
Mina favoritgosedjur/personer plockades fram när jag rensade i mina garderober. Många är ju rädda för clowner men min bästa leksaksperson var Gubbe - uttalat: Gubb-eee (som på engelska). Sen har vi Piggy (en av de Tre Små Grisarna, de andra har tappats bort) och Barnaby. 
Har plockat fram mina rutiga byxor som passar extra bra till hösten.
Har fotat solen genom vardagsrumfönstret.
Och ätit närproducerade grönsaker och kyckling gjord i ugnen.
Och klappat min Daniels familjekatt, Fräs.
Här väntar han tålmodigt på att bli utsläppt. Notera att han har en kattlucka i köket där vi precis varit men eftersom han vet att jag ser honom sätter han sig där tills jag kommer och släpper ut honom...
Fick ju ge med mig (vilket han visste).
Sen kom Daniels farmor med äppelmos och äpplen och hälsade på litegranna. Plockade fram fotoböckerna som hon ivrigt bläddrade i.
"Haha, ja, du tar mycket kort du!". Söt farmor.
Aina Strand:

Snyggt nagellack :)

Svar: Tack :)
Nastasja Thor

anna:

Hej, vet du vad de ar for sorts katt? Ser namligen ut som min och det har sagts att det ar en bengal/ragdoll mix...

Svar: Hej! Det är en blandning mellan norsk skogskatt och bondkatt enligt dem :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: