En app, en video, en sida och en blogg.

Vi börjar lördagen med lite tips!

Appen Symbol som en hittar i Appstore (obs ej spons). Appbilden är pennan. När en öppnar upp den finns det mängder med kul symboler och ska kan en skriva det en vill i textrutan, göra sidavbrytningar och så trycker en på pratbubblan längst till höger och kopierar det. Pimpar insta nu med dessa fina grejer!
 
Lätt en av mina bästa youtubevideos där någon filmer på ett tåg i East Anglia där det bryter ut en smittsam skrattattack. Slutar alltid med att jag ler så ansiktet gör ont!
 
Sidan PIXLR EXPRESS som jag använder till mina collage sen Flora tipsade om det. 
 
Bild lånad av Linn.
Linn Wiberg, den här tjejen kan jag inte hylla nog. Hon skriver som en frickin' queen (två favoriter här och här) och så bjuder hon ju på powah, musiktips, grymma bilder och förmedlar att tjejer inte ska sättas i något jäkla fack.
linn:

alltså kärlek, känner mig så hedrad!

Svar: Du är så jäkla bra!!!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: