03.2015

Pinch punch, first of the month - no returns! Glad första mars tvåtusenfemton! Det har varit en knäpp februarimånad med två veckors arbetslöshet, men jag kan ge det glädjande beskedet att jag fick nytt jobb i fredags! Är så glad över att jag slipper krångla med a-kassa och har något att göra om dagarna. Firade med lite afterwork med Daniels vänner och det var fruktansvärt trevligt. Helgen annars har gått i ett och varit fyllt till bredden med roliga händelser. Nu yr snön i virvlar utanför fönstrena och jag och min täppta näsa ska möta upp några f.d kollegor på lunch om en timme. Hej så länge!
Vicky:

men jaa! grattis! hur spännande? (och älskar att du ba mmm börjar jobba snart sååatte vi tar en after work innan :)) ) ;)

Svar: hahaha, åh, tänkte inte på det! blir ju bara ett begrepp en använder fritt hela tiden. och tack finis!
Nastasja Thor

Jennifer:

<3!!

Svar: <3!
Nastasja Thor

ISA:

Men wohooo! var har du fått jobb? grattis big time :D

Svar: Jag avslöjar så mycket som att det är en typ av kundtjänst men mer än så vill jag inte säga. Pusstack! :D
Nastasja Thor

Evelina Björkdahl:

Åh grattiis!

Svar: Tack! :)
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: