Ett litet hej.

Det är mycket som händer nu, hela tiden. Jag gillar att inte vara rastlös men det är ett par stora måsten som ska avklaras det närmsta: högskoleprovet på lördag och ansökan till högskolan innan 15 april. Jag har gjort på prov på jobbet idag (obs 39/40 ☆), imorgon väntar produktutbildning och på fredag är det dags att "go live", så att säga. I helgen är det inte bara HP som väntar utan även 30årsfest för Daniels bror, woop! Hoppas på sol under hela söndagen så att jag kan få lite härligt D-vitamin medan jag är ledig.
 
P.S
Förstod för inte så längesedan vad hela "Happy Hump day" innebär. Det är alltså att onsdag är halvvägs till helgen = the hump, haha!
D.S
ISA:

Åh, har du gjort HP förut? Hoppas ferren är på lördag EFTER provet. haha! Lycka till & heja.

Svar: En gång, då gick jag i skolan och kunde matte, haha. Tack!
Nastasja Thor

Klara Amanda:

Iiih, ska också skriva på lördag och jag är så himla nervig!! Hoppas att det går bra för oss!

Svar: Åh, lycka till fining! Hoppas det går skitbra!
Nastasja Thor

jennifer:

Du är en sån himla stjärna, du vet det va? Puss, saknar dig.

Svar: Men DUDÅ <3
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: