The jumper and skirt combination

Jag vet, det är lite för kallt att ha på sig detta nu. Eller i alla fall för mig eftersom jag verkar frysa konstant. Men jag älskar kjolar matchade med tröjor, barbent men varm ändå när det är tidig höst. Kjolen är från Won Hundred, sneakers from Nike och tröja från Pull & Bear!
I know it's a bit cold now to wear this, or atleast for me because I seem to be freezing all the time. But I love skirts and jumpers matched together, bare legs but still warm during early autumn. My skirt is from Won Hundred, sneakers from Nike and jumper from Pull & Bear.
Mary:

Snyggt! (o superhärlig bild!)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Nastasja Thor

Jennifer:

Åh, åh!! Log stort när jag såg bilden fladdra förbi i mitt facebookflöde. Älskar älskar rörelseoskärpan på kjolen. Puss!

Svar: Wiiii, tack love! Den är perfekt att snurra med :D
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: