Black, burgundy and white

t-shirt Asos (second hand), skirt H&M, belt Saddler (second hand),
handbag Coach (second hand), shoes Fila (second hand)
 
Kjol och t-shirt är en favoritkombination hos mig. Jag hade ofta klänning förr men känner mig inte lika bekväm i det längre. Eftersom min midja sitter ganska högt har jag även svårt för korta kjolar också och håller mig därför gärna till den här midi-varianten. Det bästa är hur många som finns att köpa second hand pga det är en riktig tantmodell <3. Denna är däremot nyköpt på H&M i San Francisco, i en av mina absoluta favoritfärger. Hade på mig detta när jag och Rebecka tog en kaffe förra veckan i värmen. Hur lyxigt med augustihetta?
 
Idag börjar jag mitt andra år på högskolan, full fart framåt!
 
Translation to English 
 
Skirt and a t-shirt is a favourite combination for me. I used to wear dresses a lot but don't feel comfortable in them anymore. Because my waist is quite high, I find short skirts difficult to wear as well. Therefore the midi model is a favourite. It's a real old lady type of length, so I find many in second hand shops. This one is new though, from H&M in San Francisco, in one my my best colours. Wore this when I met Rebecka for coffee last week in the warm weather. How luxurious with August heat?
 
Today I start my second year at university, full steam ahead!
Vicky:

OMG detta är så sjukt fint!!!

Svar: Alltså TACK älskade du!
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: