Shades of blue with a yellow pop

the whole outfit is bought second hand apart from the hat:
hat Primark, bag Coach, shirt Boomerang, trousers United Colours of Benetton,
shoes Fila, coat "unknown; original tyrolar made in Austria"
 
Vet inte vad som hänt med blogg.se alltså. Mina bilder är skarpa innan jag laddar upp dem och så himla suddiga så fort de kommer in i inlägget. Har inte gjort något annorlunda och de är anpassade efter sidbredd och allt, vilken skit. I alla fall, så här såg jag ut igår när jag hälsade på morfar på sjukhuset (han mår bättre <3), drack kaffe med Omar och handlade med Daniel. Idag sticker jag till Kungälv för att plugga hos Jenny och ikväll ska vi på teater; vi ska se Flytta på er - jag ska bli fri. Puss haj!
ENGLISH
Don't know what's happened to blogg.se (this portal). Everytime I upload pictures to my posts they go all blurry despite being perfectly sharp beforehand. Haven't done anything different and they're adjusted to the width of the posts and everything, what a load of rubbish. Anyway, this is what I wore yesterday when I visited grandad at the hospital (he's better now <3), drank coffee with Omar and went shopping with Daniel. Today I'm going to Kungälv to study with Jenny and tonight we're going to the theatre. Laters!
Amanda Jona [SPONTAN]:

Skönt att höra att din morfar mår bättre, kram på dig!

Svar: Ja, så himla skönt! :)
Nastasja Thor

Christin:

Så tyckte jag också det var när jag bloggade på blogg.se. Jag började länka in bilderna från Flickr istället. Mkt ner jobb men jag tror blogg.se komprimerar bilderna automatiskt :/

Svar: Ååå pallar ej. Har lite andra planer för bloggwn så får härda ut litw ;)
Nastasja Thor

Christin:

Fin du är förresten!

Svar: Pusstack!
Nastasja Thor

Agnes:

Så himla snyggt!

Svar: Tack snälla :)
Nastasja Thor

FrökenTV, bloggen om tv och film:

älskar mössan

JUNITJEJ:

Så trevliga bilder!

Kommentera inlägget här: