The very first video blog!

 

Välkomna till inlägget där jag postar min allra första videoblogg här! Är sjukt nervös, har ingen jingle och pratar dessutom på engelska. Men hoppas att det kan fungera ändå. Om ni gillar, säg till så jag vet om jag ska fortsätta. Om ni inte gillar, ja, då lär jag väl märka det antar jag. 
Welcome to the post where I am presenting you with my first ever video blog! I'm so nervous, have no jingle and am speaking in English. Let me know if you like it and if you don't, I'll probably notice.
chrissy:

alltså guuuuud vad gullig din engelska ääär! <3 och haha, ÄLSKAR ditt minspel när du förklarar vilka allergier du har, så rolig!! vad fint det var att få lära sig en massa fakta om dig, jag vill absolut se mer och höra din fantastiska dialekt igen!! pls do keep 'em coming, love! så intresssant och kul <3

Svar: du gör mig så glad, chrissy!!! så himla många detaljer i den här kommentaren så jag vet inte vad. tack <33
Nastasja Thor

Rebecka:

Alltså, det är ju poesi att lyssna på din röst, alltså alltid. Men framför allt när du pratar engelska! Superkul!! Kör! <3

Svar: Men vilken jäkla peppig kommentar! TACK babe <3
Nastasja Thor

jennifer:

Alltså du!!! <333

Svar: <3 wiiiiie
Nastasja Thor

Anonym:

fortsätt!! :D

Svar: :D!
Nastasja Thor

Jenny Pettersson:

ÄLSKAR!

Svar: :))))!
Nastasja Thor

Vicky:

DIN ENGELSKA! nej nu dog jag <3

Svar: Ditt jäkla gullo!! <3!!
Nastasja Thor

lovisa:

CUTIE. och så jla grym på engelska ju! bäst! keep it up! <3 kanske en pianovideo nästa gång?

Svar: Menå Lovisa! Tack för responsen, blir så glad. En pianovideo är högst möjlig när pianot hos mamma har stämts, men ska skriva ner det som framtida topics :D
Nastasja Thor

Jessica:

ALLTSÅ JAAAA DIN ENGELSKA??????? Så himla fin jag orkar inte haha <3

Svar: MEN gudars vad jag storflinar här, tack snälla! Är så himla glad över mottagandet.
Nastasja Thor

Amanda:

Ja, fortsätt med fler videos! ^^

Svar: Åh vad kul att du tycker det! Tack för att du läser/kikar in här :)
Nastasja Thor

annie:

nej så gullig du är! dör för din engelska alltså, love it

Svar: haha, tack Annie! den kom gratis tack vare mami så får tacka henne igen sen ;D
Nastasja Thor

Kommentera inlägget här: